De avonturen in Sri Lanka van Nancy en Juul

Nieuwjaarsdag

Ons oud en nieuw was niet echt spectaculair. Zeg maar gerust totaal niet. Ik heb niet eens de overgang van  2018 naar 2019 bewust meegemaakt, mama wel. Die werd wakker van het vuurwerk, maar ik sliep er gewoon doorheen. We waren namelijk om half 11 in slaap gevallen. Oeps.

Vandaag hadden we 's ochtends geen les. De kinderen gingen iets doen omdat het nieuwjaarsdag was. Dit gaf ons de mogelijkheid om op pad te gaan. We hadden namelijk nog niet echt iets gezien van de omgeving. We besloten om naar 'the cave temple' te gaan. Dit is een tempel die tegen een hele grote rots is aangebouwd. Hij is meer dan 3000 jaar oud, maar is nog in een goeie staat. In de tempel zijn er aparte kamers in de rots. Hier waren allemaal rotstekeningen. Erg mooi, maar wel overal ongeveer hetzelfde.

Na de tempel gingen we weer terug naar het huis om te eten. We zouden om half 4 lesgeven, dus na de lunch hadden we nog genoeg tijd om te chillen. Dat deden we ook zeker.

Eindelijk was het tijd om les te gaan geven. Dit keer hadden we het wel voorbereid en we hoopten dat het dan wel goed zou gaan. We hadden bedacht om de kinderen eerst een paar dieren te leren en om dan met die dieren bingo te doen. Dat vonden ze heel erg leuk, want ze deden enthousiast mee. Na het lesgeven speelden we nog volleybal met de kinderen.

We hoefden de les voor morgen niet voor te bereiden want dat hadden we gister al gedaan. We konden dus nog meer chillen en lekker slapen.

Groetjess

Juul en Nancy