De avonturen in Sri Lanka van Nancy en Juul

Botanic Garden

Vandaag begon onze dag weer een goed. We hadden ons verslapen omdat de wekker van mama niet was afgegaan. We waren dus drie kwartier te laat voor het ontbijt. Oeps. Daarnaast kregen we alweer zo'n vies gebakken ei. Deze was wel minder vies want hij had een minder erge kokosnoten smaak.

Na het ontbijt gingen we naar de Botanic Garden. Dit is een heel groot park met allemaal bomen en planten. Hiervoor moesten we best een tijdje in de tuktuk zitten. Eenmaal aangekomen was het een grote chaos bij de ticket verkoop. Overal stonden mensen en we wisten niet precies waar we een kaartje konden kopen. Vrij snel hadden we toch een kaartje te pakken en binnen een paar minuten stonden we binnen. Het ging toch sneller dan verwacht.

In het park hebben we eigenlijk niet zo veel gedaan. Natuurlijk hebben we lekker gegeten, maar we hebben er ook gerelaxt. Toen we terug naar de uitgang wilden lopen, kwam er een meisje op ons af. Ze vroeg of ze met mij op de foto mocht. Natuurlijk mocht dat. Binnen no time stonden haar vriendinnetjes ook om mij heen en maakten de moeders foto's van ons. Het is dat ze geen handtekening vroegen anders voelde ik me echt een celebrity. Nu was ik gewoon een levende attractie, maar dat vond ik niet erg.

Hierna zijn we naar huis gegaan en hebben we gedoucht. Om 18.00 kwam iemand ons halen voor het avondeten. Tijdens het avondeten was het veel gezelliger dan gisteren. De mensen waren spraakzamer en het was een stuk drukker. Dat is ook logisch want er komen vandaag en morgen nog 20 andere mensen aan.

Nu is het bijna tijd om lekker op mijn telefoon te zitten en te niksen. Morgen begint onze oriëntatie week. Super leuk!

Groetjesss

Juul en Nancy

leny

leuk dames, het wordt steeds echter waarvoor je daar bent heen gegaan.

Gite Liebrand

Beiden veel succes en plezier gewenst met jullie oriëntatie week!

Circe

Wat leuk Juul dat je steeds berichten schrijft! Jull

Circe

Er ging iets mis?! Leuk Juul om te kezen over jullie ervaringen. Echt mooi wat jullie mee maken?. Fijne jaarwisseling morgen??